PILATES

Pilatest gyakorolni mindenhol lehet, lásd a mellékelt fotót.. Természetesen az órákon ennél sokkal komolyabban vesszük a módszert, a látszólag könnyű, fekve végzett feladatok megmutatják, hogy milyen csodálatos izomrendszerrel rendelkezünk. 

A Pilates legfontosabb vállalásai:

  • A tartásért felelős izmok megerősítése, ezáltal minden egyéb jellegű/típusú mozgás hatásfokának növelése. 
  • A test felesleges terheléseinek és ebből adódó feszültség megszűntetése, amely rendszerint a helytelen tartásból adódik. Jellemzően ide tartozik a nyak, váll, lapocka, valamint a derék környékén érzett fájdalom.
  • Az erőkifejtéshez és az izmok megerősítéséhez legjobban "illeszkedő" légzéstechnika kialakítása. 

A PilatesFlow mindent megtart, amit a Pilates, mint módszer adhat számunkra, azonban a zenével és az egymásba folyó mozdulatokkal átlényegül egy lassú, áramló rendszerré, amely magával ragad.

Amennyiben szeretnéd, egyéni, vagy páros óra keretében is fejlődhetsz. Ez lényegesen hatékonyabb, mint a csoportos órák, mivel tökéletesen a Te testedre szabott.


Kedvenc visszajelzéseim

Zsuzsa "Először „csak” azt élveztem, hogy elmúlt a hát/derék fájásom majd azt, hogy a mindennapokra adott test-tudatot, fizikai tartást, amit mára a különböző tornákba is sikerült átültetnem. Ráadásul az órák sem hajcsár hangulatban telnek, így nincs ok, miért is ne tegyem tiszteletem legalább heti egyszer nálad."

Angéla "Azt hiheted, hogy ez a lassú mozgás nem ér annyit, mint egy "ugri-bugri" óra, de hidd el, hogy sokkal többet ér. Nem üvölt a zene így tudsz magadra figyelni, megtudhatod, hogy éppen milyen problémára vagy éppen milyen probléma megelőzésére jó a gyakorlat, megdolgoztat olyan izmokat is, amelyikről eddig nem is hallottál. Sokszor lassú és pihentetőnek gondolod, de mikor másnap izomlázad van, akkor tudod, hogy nem volt az. Tényleg az egészségünkre! Szerintem szereti ezt a fajta mozgást a testünk. Köszönöm!"

Anita "Nagyon bénán ment az elején, röhögtem magamon (hangosan :),de már néhány alkalom után éreztem, hogy sokkal kevésbé fáj a derekam, a hátam. Ezen túl tetszik az, hogy úgy tartod az órákat, hogy könnyednek tűnik, mégis érzem a szakértelmet, a komolyságot mögötte. Óráról-órára fejleszt, köszönöm!"

Judit "A pilates a lusta és magukat nehezen elszánó emberek sportja, de ha elkezded: bivaly lesz tőle a feneked, kockás a hasad és nagy az arcod, hogy milyen jól nézel ki! :)"